Nules: Unos 300 padres y alumnos del Pedro Alcázar se manifiestan para pedir el nuevo colegio
Borriol: La banda de música de Borriol ensaya en la calle por falta de local
Los músicos de la Unión Musical Lira Borriolenca se vieron obligados a ensayar este domingo en plena calle ante la falta de un local y para no "romper por más tiempo la continuidad del trabajo".
Desde el pasado 30 de diciembre los músicos no tienen ningún sitio donde ensayar. Ese día recibieron una carta en la que se "nos denegaba el uso del local que veníamos utilizando hasta que se ejecuten obras necesarias". Se evidenciaba así el divorcio entre los músicos y el alcalde tras el plante de los primeros en plenas fiestas patronales de Sant Bartomeu i Sant Roc por la falta de cumplimiento del convenio por parte del Ayuntamiento de Borriol desde finales de 2009.
A pesar de que el 7 de septiembre se renegoció el pago de los convenios atrasados, el alcalde, Adelino Santamaría lo ha vuelto a incumplir y, además, ahora dejando a los músicos a la calle y sin una alternativa donde ensayar. Durante el mes de septiembre deberían haber cobrado 9000 correspondientes al primer trimestre de 2010 y en octubre otros 9.000 euros, mientras que los 18.000 euros de los otros dos trimestres de 2010 los deben cobrar en este próximo mes de febrero.
En el comunicado de prensa emitido por los propios músicos, se asegura que "el interventor municipal recuerda mal" y que no han recibido tres plazos como apuntó, sino "sólo uno". Cabe señalar que este dineron no se destina al pago de honorarios de los propios músicos, sino a la escuela de educandos que aún sigue manteniendo la banda de música y de la cual se nutre.
Entre las exigencias de los músicos para continuar animando las tardes de toros en las fiestas patronales, al margen del abono de 36.000 euros de los 63.000 euros que adeudaba el consistorio -sólo se han abonado 9.000 a día de hoy- se encontraba la de que "se tomaran una serie de medidas para garantizar unas mínimas condiciones de seguridad en el local que se venía utilizando para los ensayos" y que no era sino el sótano del actual polideportivo municipal. Se trata de una sala diáfana que tal y como sospechaban los músicos, un técnico municipal corroboró que existían "carencias y no es ceptable para el uso al que se destina".
El Ayuntamiento así lo comunicó el pasado 29 de noviembre, justo un mes antes de que finalmente decidira cerrar el local y dejar a la UMLB sin lugar para ensayar. Y en esa misma notificación, apuntan los músicos, también constaba "que el arquitecto municipal ya había informado el 29 de agosto de la precariedad del local, sobretodo a nivel de instalaciones de iluminación, ventilación y climatización y que tal y como estaban no era un local aceptable".
Los músicos se reunieron con el alcalde el pasado 21 de diciembre y le propusieron considerar que se descontara de la deuda el coste de adecuar el local pero "a pesar de que el alcalde nos dijo que el día 26 de diciembre tendríamos el informe y el presupuesto de las obras necesarias a llevar a cabo, lo cierto es que a día de hoy aún no lo tenemos". En el pleno del día siguiente el alcalde se justificó diciendo que "los músicos no se lo habíamos pedido por escrito, cuando ninguno de los presentes había oído esta petición".
Finalmente, tras recibir el 30 de diciembre la resolución que denegaba el uso del local de ensayo hasta que no se hayan ejecutado las obras necesarias, la UMLB ha vuelto a solicitar una reunión con el primer edil para tratar el convenio de la Unión Musical con el Ayuntamiento, pero todavía no han recibido ninguna contestación a su cita.
Y, con todo este panorama, "de las afirmaciones que no son ciertas y de los errores de memoria señalados", los integrantes de la Unión Musical La Lira Borriolense decidieron ensayar en la vía pública con la intención de "no romper la continuidad del trabajo de la banda" y al mismo tiempo "reivindicar un local digno donde seguir adelante con un proyecto, el de la UMLB, que en el nivel que se encuentra, sería un error echarlo a perder".
Añadir comentario
Comentarios
No hay ningun local en todo el pueblo que reuna las condiciones para ensayar?
28/01/2012 | vei
Pues si lo millor es que vos independiseu totalment,y quan l' ajuntamen vos nesesite que vos page. Busquevos un bon local tranquil y que no molesteu molt y al davant que la musica sempre triunfe
28/01/2012 |
Per a "no cal marejar tant" Quin nom més rar que tents! Crec com tú que haurien de posar tots i totes el nom. Però és un poquet difícil perquè no hi ha cap garantia de que sigue cada ú qui diu que és!
Jo pense que us hauríeu de buscar un local per a alquilar(altres associacions ho fan i no són tanta gent), assajar quan us done la gana i no tocar per a ningú si no us paguen . Ah i pagar-vos els instruments. Quan es reboten els pares dels xiquest de l'escola de música, ja s'espabilarà l'alcalde. Si sou bons no us faltaran els contractes.Ànim!28/01/2012 | una sòcia
No queremos manifestaciones, no queremos que vengáis a apoyarnos (agradecemos vuestro apoyo), sin venir sabemos que estáis con nosotros. Queremos llevar las cosas por buen camino, dialogando se llega a una solución. Paz y amor.
27/01/2012 |
ES MOLT FACIL FIRMAR COM A MUSIC SENSE SER-HO, AIXINA A PAGAR-LA PEBRERETA. POSEU NOMS I COGNOMS I DEIXEU-VOS DE FALSES ACUSACIONS
27/01/2012 | NO CAL MAREJAR TANT
DEJAR YA DE HABLAR DEL TEMA, EL DOMINGO LLUVIA, NI TELE, NI BANDA, NI POLITICOS.
ADELINO LA SOLUCION ES HABLAR, Y BUSCAR SOLUCIONES.27/01/2012 | EL HOMBRE DEL TIEMPO
No si entre unos y otros, ya han mareado la perdiz, ya la gente no sabe si ir el domingo a apoyar a los musicos, (para que con ese apoyo el Ayuntamiento cumpla con lo que prometió en su dia), o si por el contrario no quieren que vayamos (¿es que teneis miedo de que la gente os apoye?), o es que pensais que si salis a la calle y la gente os apoya para pedir "SOLAMENTE LO QUE ES VUESTRO, PORQUE SE OS DEBE", eso no le sentará bien al Sr. ALcalde, o sea al jefe de algunos cuantos de los que aqui han firmado como si fuesen musicos de la banda.
Cuantos lameculos tiene este tipejo que trabajan para el por nada, hay que ver26/01/2012 | a marear la perdiz
No li feu cas a este energumeno que casi al 98% crec qui es. Li han tocat la moral al nomenar a la regidora de cultura. Ay mare que tots mos coneixem.
26/01/2012 |
Abans de res el senyor alcalde i companyia que no s'apuje el sou al tot el contrari que amb la crisis que hi ha el va i no te vergonya n'hi dignitat d'apujar-se'l en conter de baixar-se'l i tots els que li ho han consentit, despres d'això que parle ja que des de l'ajuntament son els que tenen que donar exemple i no hen donen. I si la ajuda a la banda fa anys que els la van donar no cal que ara per els seus coll... no els vulgue pagar. Lo d'abans que retalle per altres costats en conter de escomensar per la cultura.
26/01/2012 | Mari
"Cabe señalar que este dinero no se destina al pago de honorarios de los propios músicos, sino a la escuela de educandos que aún sigue manteniendo la banda de música y de la cual se nutre". Los padres de los alumnos de la escuela de música pagamos lo que nos dicen, si no es suficiente que necesitan parte de los honorarios que deberian cobrar los músicos que lo digan, que no mezclen las cosas.
26/01/2012 | Padre alumno de música
TOTS ELS QUE FIRMEU COM DE OTRA ASOCIACION, ME FA DUDAR MOLT. JA QUE SI FOREU D'UNA ASSOCIACIÓ SABRIEU COM FUNCIONE I COM SE TREBALLE DINS D'UNA ASSOCIACIÓ, I EN ELS COMENTARIS QUE FEU NO CREC QUE SAPIEU TREBALLAR ALTRUISTAMENT.
26/01/2012 | UN QUE SI QUE ES D'UNA ASSOCIACIÓ
HABLA BIEN Y ENTERATE DE QUE LA SUBVENCION QUE SE COBRA NO ES PARA LA BANDA EN PARTICULAR,QUE CON GRAN PARTE DE ESE DINERO,SE MANTIENE LA ESCUELA DE MUSICA,QUE ANTES GESTIONABA EL MISMO AYUNTAMIENTO.ES DECIR,LOS MUSICOS NO COBRAN...Y SE UN POCO MAS SINCERO Y DI DE QUE ASOCIACION ERES Y QUE HACEIS POR EL PUEBLO,(APARTE DE PONER CIZAÑA).CELOSO!
26/01/2012 | PARA DE OTRA ASOCIACION
Cadascú té la seva opinió, però no cal faltar al respecte a ningú. La banda de música té asignats eixos dos locals i eixa subvenció, no només per a la banda de música sino també per a l'escola, que es la que du casi tot el gasto. Els diners de les subvencios que alguns califiquen "que te cagas" serveixen per a pagar a professors i directors, comprar instruments per als educandos,etc. I a tots eixos musics que critiqueu, ells ho fan tot per afició, no cobren cap concert ni cap passacarrer ni res d'això. Així que no tragueu les coses del puesto i no critiqueu a eixa gent ja que no estan reivindican res per al seu benefici personal sino per a que continue la cultura de banda en el nostre poble.
26/01/2012 | TOT EL MEU SUPORT
Para el de "otra asociación ". Ya que eres tan cobarde que no das tu nombre, al menos dí el de tu asociación ya que seguro que haceis muchiiiisimas cosas para el pueblo y la gente os apoyará más que la banda .seguro JE JE
26/01/2012 | JE JE JE
Estas poc boberol!
25/01/2012 |
Yo exijon al Ayuntamient como la banda un local, una subvención que te cagas y todo lo que nos hag falta (como ellos), ah! se me olvidaba, nosotros también hacemos cosas por el Pueblo, para la Gente del Pueblo y para la Cultura. Pero....Todo para la banda. Que cara más dura tienen algunos.
25/01/2012 | De otra Asociación
en Viena
25/01/2012 | banda de luxe
Hay que aprovechar que es la primera vez que tocan gratis para el pueblo!!!!!!!!
25/01/2012 |
Pero si erais los que deciais que era un peligro estar alli!!!!!
Sois la asociacion que resulta más cara para el pueblo. Porque no decis lo que recibis del ayuntamiento y a cambio de que?
Resulta más caro un concierto vuestro al pueblo que ver a los niños de Viena.
25/01/2012 |
si sabeu ja fa temps que l'ajuntament no té diners, per què demaneu que vos acondicionen el local? ere lògic pensar que primer s'ha de fer un informe i si no complis els requisits com ja endivinavem s'haurie de tancar fins que es pogueren fer les obres pertinents. Crec que la banda i la cultura en general són molt importans, però ara mateix hi ha qüestions prioritàries com pagar als treballaors que no cobren
25/01/2012 | una socia de la banda
Nuria, tens molta raó pero tu sabs que quant hi ha tanta gent hi ha diferents opinions. I dic jo, no hi ha una junta que decidis? si no ho feu aixina segurament no vos aclarireu.
25/01/2012 |
Se que és un lloc on es pot expresar l´opinió però és que hi ha cada comentari que no va a cap lloc, sería tan difícil demanar que vos identificareu o és que aleshores no escriurieu certs comentaris? segurament molts d´ells no els farieu. No vaig a repetir com ja han dit molts, de fet hem publicat un comunicat dient que no volem fer política, volem fer música. Demanaria que si voleu saber l´estat actual que vos fiqueu en contacte amb algun membre de la Junta o bé acudir a l´assemblea el dia 3 de febrer. Pense que hi ha gent que es deuria abstendre d´opinar ja que no tenen ni idea. Senc molt ficar-me així però no fa cap gràcia que s´aprofiten de nosaltres per a fer política.
25/01/2012 | marga
Cada uno que se entienda, chalequillo
25/01/2012 | CHA CHA CHA
para "CHA CHA CHA" los músicos solo fueron para ensayar y no han convocado ninguna manifestación ni han mobilizado a la gente.
25/01/2012 | !
PARA CHA CHA CHA... ESO QUE ES DE CHAQUETERO?
25/01/2012 | CHALEQUILLO
los musicos llaman a la prensa por que quieren,no hace también nuestro alcalde lo que quiere !!!!!
25/01/2012 | Palote
Fora el sou dels polítics. En un any que no cobre ni Adelino ni Carballeira i segur que els contes ja estan al dia i el local arreglat. M.ha que tenen cara
25/01/2012 | fora els sous
Nadie de los músicos va a decir quien a llamado a la prensa y a la televisión ? Sois los primeros que habeis movilizado a la gente, invitando a los familiares y demás para que vayan a apoyaros y ahora os echais atrás diciendo que quereis hacer las cosas a buenas y a vuestra manera para no poneros de nuevo en contra del alcalde, No sé si mereceis nuestro apoyo
25/01/2012 | CHA CHA CHA
La banda no ha convocat ninguna manifestació, l'unic que volem es seguir fent el que mes ens agrada, MUSICA!! Si algú vol fer alguna manifestació es lliure de fer-la, pero demanariem que no s'aprofitaren de la situació de la banda per a fer politica!! No es una situació agradable per a ningú, i menys per a nosaltres! Sols volem el que es nostre i el suficient per a tirar endavant aquesta cultura tant bonica y apreciada per tot el poble!! Donem les gracies a tot el nom per el suport donat, es molt de agrair, i sabem que el poble está amb nosaltres, pero per favor, no fiquem politica per enmig, la cultura no enten de colors politics!! I QUE LA MUSICA NO PARE DE ESCOLTAR-SE EN EL POBLE DE BORRIOL!!! Amunt la UMLB!!
25/01/2012 | Music
Heu de tindre en conter que la banda no esta al costat de cap partit politic. Nosaltres estem al costat del sentit comú, ja que nosaltres comprenem la situació actual de l'ajuntament pero pareix que ells no comprenen la situacio actual de la banda, i el que volem es tornar a la normalitat el mes pronte possible, que ja es prou... Per favor, si el que voleu es ajudar a la banda deixeu a un costat els sentiments politics i com he llegit en algun comentari, pregunteu a la gent de la junta o acudiu a l'assamblea general, abans de criticar, que així no guanyem res. Gracies.
25/01/2012 | Music de la banda.
PARA NURIA, ESTOY MUY DE ACUERDO CONTIGO, MI COMENTARIO ANTERIOR ERA UNA RESPUESTA PARA "JOVE BORRIOLENC" QUE ESTA MONTANDO UNA MANIFESTACION.PERDONA EL MAL ENTENDIDO.
25/01/2012 | SOCIO
Mirar quienes son los miembros de la directiva y que no digan que no hay politiqueo. Junta dimision
25/01/2012 | aaaah
Para la socia. Tienes mucha razon en lo que dices. Para los musicos, no podeís alquilar un local? Alguna asociacion lo hace
25/01/2012 | socio
A JOSE M.L:
la manifestació no m'hem convocada els músics ni molt menys!! no res a veure!! de fet, no sabem qui ha sigut!24/01/2012 | music
Socia, eres veneno pur. El dia que tindrem la assamblea m´agradarie que fores valenta, anares a la taula de la junta i digueres totes estes barbaritats a la cara. No tindrás collons. "LAMECULOS"
24/01/2012 | ALTRE SOCIO
Molts ànims a la banda. Quan de mal està fent este pacte PP-Veïns. Una malesa, xiquets, pero la gent no se done conter o no se vol donar conter.
24/01/2012 |
Vist que la banda, com és normal, ha de defensar els seus problemes amb l'ajuntament de forma apolítica i fent el que sap fer: música. Perquè els partits de l'oposició o cualsevol colectiu que vullgue, organitze una manifestació a la font davant de l'ajuntament? Organitzem-nos, perquè tots parlem i no fem res.
24/01/2012 | Manifestem-nos el poble
para socia. si de veritat eres socia en uns dies taplegara una carta a casa avisante de hora i lloc de la celebracio de la assamblea general. en eixe moment es el moment de preguntar i aclarir tots els temes. i te torne a dir que si eres socia de la banda tambe sambras que no es cap cuestio politica aixi que no fiques basa i si tant te preocupa fes el favor de acostarte algun membre de la junta i que te expliquen la situacio com esta i per favor deixa la politioca a part, ke la unica que ho estas politizant eres tu. ja ho saps en la proxima asamblea podras enterarte de tot si es que de veritat te interese.
24/01/2012 | un altre socio
Para Socia:
Pero como se puede tener tanta cara, y decir que el PSOE Y BLOC, están politizando el tema, si sólo con la posibilidad de hacer todavía más vergonzosa la gestión de vuestro caudillo y sus secuaces, os pone de los nervios. tranquilizaros, pero ahora los que tuvieron que estar calladitos/as, porque venian las elecciones y no tenia que perder ni un voto el PP, YA ESTAN MAS QUE HARTOS.(Eso si que es hace politica ocultar la verdad)24/01/2012 |
Pos si petinto,se hunde el barco y aqui no se salva ni el capitan del Concordia!no hay botes para todos...
24/01/2012 | capitan del barco
No m,agrae entrar en este joc,pero vullc dir-li al tal "socio",que la banda es el que fa,fer música,i no convocar manifestacions.
24/01/2012 | Nuria (music)
Quien ostias ha convocado a la sexta,los periodicos y demás?la banda o la guerrilla local?
24/01/2012 | do-re-mi
Per a petinto:pareix que no t,alegres de que les coses es vullguen arreglar de bona manera,si teniu algo contra el equip de govern,per què no aneu davant l,ajuntament i feu una manifestació sense utilitzar a la banda de tapaora per a desahogar-vos??
24/01/2012 | UN ALTRE SOCI
NO CONFUNDAMOS, UNA COSA ES LA MÚSICA Y OTRA BIEN DISTINTA LA POLÍTICA!!
POLÍTICOS POR FAVOR DEJARNOS EN PAZ QUE YA SOLUCIONAREMOS NOSOTROS NUESTROS PROBLEMAS, NO METÁIS MÁS CIZAÑA, LO ESTAIS LIANDO TODO INTERESADAMENTE, POR FAVOR DEJARLO YA!!! PORQUE AL FINAL SALDREMOS NOSOTROS PERJUDICADOS.24/01/2012 | Music
Socia, no intentes defender lo indefendible... lo que está haciendo Adelino en el pueblo y en especial a la banda no tiene perdón. Hay que actuar ya, pero por gente como tú es por la que tenemos que aguantar a este alcalde.
24/01/2012 | Gaspar
Una pregunta para los musicos:he leido que se prepara una manifestacion para el domingo,pero no estoy seguro de quien la convoca,si los musicos necesitais este apoyo,ahi estaremos,pero si por el contrario no es asi,porfavor contestad y nos quedamos en casa para no fastidiarlo mas.
24/01/2012 | Jose M.L
Ostia la socia, si que eres bragà
24/01/2012 | Ramoneta
Esto empieza a dar asco, ya se ha politizado y cuando entra la Política en una Asociación, se va todo a la mierda. Por cualpa de cuatro interesados que forman parte de la Banda y de la Junta y que son próximo al Psoe y al Bloc se va a ir todo a la mierda, y sólo por favorecer los intereses de sus partidos, que vegüenza de gente. Al final esta gentuza interesada, lo mezcla todo, consiguen confundir a la gente y al final todos lamentaremos las consecuencias. Que lo solucionen los que lo tengan que solucionar y dejaros de sextas, pancartas y ostias.
24/01/2012 | Socia
cha adelino cha , eres tremendo, tu be saps els embolics que armes, tin un poc de coneiximen home que ya esta be la cosa.
24/01/2012 | aso no te arreglo
Gracias me haceis tod@s, ahora cuanto le barco se hunde los quereis lelvar a buen puerto, pués algo me dice que ya es demasiado tarde....
24/01/2012 | el petinto
La nostra protesta no és fent manifestacions sino música. Espere que no se n'aprofiten de la situació de la banda per a denunciar altres coses, no volem politica!!!!
24/01/2012 | Musiquita!!!
jo no crec que la banda haja encapçalat cap revolta com diuen alguns. SImplement ha continuat la seua rutina habitual d'assajos, simplement han cambiat el lloc d'assaig per que no tenien on assatjar. Que algu ho veja com a protesta politica? cadascu mira per els seus interesos, però no me consta que açò siga contra una persona en concret...
24/01/2012 | soci
PP Y VEINS, MAS CULTURA Y MENOS CARADURA.
24/01/2012 |
VOSOTROS SEGUID TRABAJANDO COMO HASTA AHORA,LO HACEIS MUY BIEN Y ESTOY SEGURA DE QUE UNA VEZ MAS LUCHAREIS CON AHINCO POR VUESTRA AFICION.ANIMO Y ADELANTE!
24/01/2012 | FAN DE LA UMLB
penoso
24/01/2012 | rosana
EL PERIODICO DICE QUE YA SE ESTAN TOMANDO LAS MEDIDAS PERTINENTES PARA ADECUAR EL LOCAL DE LOS MUSICOS.
24/01/2012 | Toy aburrida
PER A PERSONA MAJOR, I PER A SOCI:ES VERITAT QUE MALAURADAMENT AL POBLE NO TENIM MOLTES DE LES INSTALACIONS PER A PODER DUR A TERME CONCERTS,TEATRES,ETC, PERO TOT ACO NO TE RES A VORE EN ELS PROBLEMES QUE ACTUALMENT PATEIX LA BANDA DE MUSICA LOCAL.SI LA GENT DEL POBLE VOL FER PROTESTES PERQUE NO ESTA CONFORME EN ELS SEUS REPRESENTATS,QUE HO FAGE,PERO NO EN NOM DE LA UNIO MUSICAL.EL NOSTRE OBJETIU ES UN ALTRE...NO ENS FEU MAL!
24/01/2012 | UN ALTRE SOCI
Ya tardaban en salir los defensores de Adelino...
24/01/2012 | Gaspar
DEBERES ES AIXO EL QUE VOLEU,UNA GRAN REVOLTA QUE PAREIX MES POLITICA QUE MUSICAL? DECIDIM AMB TRELLAT QUE HI HA MOLT QUE PERDRE...
24/01/2012 | MUSIC AFEGIT
Dejaros de politiqueo, no os aprovecheis de la situación de la banda para hacer política
24/01/2012 | un altre jove de borriol
La banda Lo que tiene que hacer es música y luchar por la musica y no meterse en manifestaciones, eso no es lo que necesitamos
24/01/2012 | socio
estem tots ya molt cansats de aquesta situacio. Aso ya reclame una manifestacio com cal prenen part tots els partits . On estan tots el diners que pagem? . Que sa fet a este poble? Vas a consevol poble xicotet y tenen de tot; CASA DE CULTURA, BIBLIOTECA ,CASALS MULTIFUNCIONALS,llavaors restaurats, escola de musica en un bon local. Es hora que isquem al carrer y que organicen els partits dde la opocicio y acudim veins, asociacions, vells y jovens tot el poble unit. No hi ha cap poble en la provincia pijor que el nostre. ASO ES ABUS DE PODER Y ADEMES SE MOS RIUEN A LA CARA.
24/01/2012 | PERSONA MAJOR
La concentració és una iniciativa popular, no la convoca cap partit ni associació, encara que tinc constancia de que s'uniràn més d'un partit. Hi ha que estar amb l'UMLB.
23/01/2012 | Jove borriolenc
la sexta????? pero aixo és enserio?? qui ho convoca?? és perque nose, si no dieu res de qui ho convoca o feu més publicitat la gent no acabarà de creure's que de veres hi haurà "manifesació"...jej
23/01/2012 | borriolenca
Jordi Carballeira a veure si dius alguna coseta.............mut i a la gàbia...tots calladets están..
23/01/2012 |
Si, el proper diumenge tots a donar suport a la banda. No estan sols i la gent del poble els apolla. Quedada popular ja!!!!.Per favor fem algo contra esta situacio. Jo anire el diumenge.
23/01/2012 | vei de tota la vida
que cara más dura tiene este tío.
dice que se renueva el pacto con el p.p. cada seis meses y que sólo lo apoyará si lo hace bien
¿que es hacerlo bien para tí? ¿estoooo?
que cara más dura.
Tú eres el culpable de lo que pasa ahora en este pueblo.
No se puede consentir lo que haces.
Pero.....¡¡¡¡EN QUE COÑO PIENSAAAAAASSSSS!!!!
Tienes que retirarle el apoyo ya y luego ya veremos A QUE ACUERDOS LLEGAIS(pero que seguro que peor que ahora no estaremos), pero lo que esta claro que el fenómeno este no puede seguir ahí llevando a este pueblo a la miseria más absoluta y TÚ ERES COMPLICE para todos y como te he dicho más culpable que él.
MOCION DE CENSURA YA. BAJADLE EL SUELDO YA!!!!!
PAU, SAYO, CONSUELO, ETC... , SI EL ADJUNTO CARBALLEIRA NO DA EL PASO, HACEDLO VOSOTROS .
ESTO NO PUEDE SEGUIR ASÍ.
LA GENTE CALLA POR MIEDO PERO YA ES HORA QUE LOS QUE TENGAN QUE IR CON LA CABEZA "GACHA" POR EL PUEBLO SEAN LOS QUE APOYAN AL FENONEMO DEL ALCALDE PUES ESTO QUIERE DECIR QUE LES IMPORTA UNA MIERDA TODO LO QUE OCURRA A SU ALREDEDOR.
POR MUY DEL P.P QUE SE SEA NO SE PUEDE AGUANTAR MÁS
EL DOMINGO A LA MANIFESTACIÓN TODOS PEPEROS, PSOEROS, BLOQUEROS Y VEINEROS.
POR CIERTO CARBALLEIRA
¿LOS DE TU PARTIDO ESTÁN DE ACUERDO CONTIGO EN QUE LE SIGAS DANDO EL VOTO?
O, COMO YA ESTÁS PEPEADO PASAS DE TUS COMPAÑEROS DE PARTIDO??????
¡¡¡¡QUE VERGÜENZA!!!!!
¡¡¡¡BAJADLE EL SUELDO YAAAAAAAA!!!!!
¡¡¡¡ BAJADLE EL SUELDO YAAAA!!!!
CONTINUARA.....
23/01/2012 | y el carballeira sigue sin decir ni mu
a "jove borriolenc"
és veritat aixo? explica alguna cosa més, qui ho convoca etc, sino la gent no s'ho creurà i no acudirà ningu...23/01/2012 | borriolenca
@Jove borriolenc: D'on has tret això de que vindrà LaSexta?? Ens pots informar si saps alguna cosa, per favor? Moltes gràcies!
23/01/2012 | Musikita
Ya no se trata de ser del Psoe o del PP en este pueblo, se trata de mirar a las personas q van a estar a cargo del ayuntamiento!! Parece mentira que despues de todo lo que habia hecho el sñr Adelino lo hayan segido votando porque el que se presentaba por el Psoe era "foraster" o mil escusas mas...pues bueno yo lo siento muchisimo por los de la banda y demas asociaciones que no cobran lo que se les debe pero ahi teneis lo que el pueblo ha querido no lo que Adelino kiere, es mas, muchas familias de la banda lo han votado y solo por el hecho de ser del pp lo segiran haciendo, mirar un pokito por vuestro pueblo que no pasa nada si en Borriol se vota al Psoe aun siendo del PP!! Y por otro lado muxo se dice que el pueblo esta con la banda y que tienen todo nuestro soporte pero aqui nadie hace nada, las palabras se las lleva el viento...!! Se que alguien les a ofrecido un lugar de ensayo aunque no caben todos en el, pero la intencion es lo que cuenta y seguro les ira muy bien. Nadie mas puede hacer nada??
23/01/2012 | Veina de Borriol!!
El proper diumenge, 29 de Gener, a les 11h del matí, CONCENTRACIÓ al nou local de la banda (descampat de panera) per donar suport a la nostra banda. Podeu portar pancartes reivindicatives i tot tipus d'objectes per fer sentir el nostre suport a la banda. Contarem amb la presencia de fotògrafs dels periòdics provincials i la presencia de les càmeres de televisió de LaSexta, convocades per a l'ocasió. És hora de fer sentir que no volem seguir aguantant esta situació.
TOTS SOM BANDA!!!23/01/2012 | Jove borriolenc
Com he dit sempre este poble es mereix el q te, xq ens han estat tratant com a bobos els ultims 10 anys i asi ningu a fet res x canviar la situacio, aixi q ara no ens podem queixar, ens qden 3 anys mes de segiuir aguantant el q en volgut, i encara dic mes si ejs feren hui eleccions estic segur q tornarien a guanyar xq en este poble la gent no escarmente.
23/01/2012 | Borriolenc
Com he dit sempre este poble es mereix el q te, xq ens han estat tratant com a bobos els ultims 10 anys i asi ningu a fet res x canviar la situacio, aixi q ara no ens podem queixar, ens qden 3 anys mes de segiuir aguantant el q en volgut, i encara dic mes si ejs feren hui eleccions estic segur q tornarien a guanyar xq en este poble la gent no escarmente.
23/01/2012 | Borriolenc
Hem d'animar a la banda de música. Era necessari el que han fet i crec que és important donar-li major difusió. No podem permetre que l'ajuntament acabe amb la cultura del poble. Parlant clar, Borriol està en plena crisis cultural. El poc suport que dona l'ajuntament i les dificultats que es posen a les associacions del poble provoquen la destrucció cultural. El contrari del que s'hauria de fer.
Més enllà de l'ideal polític de cada persona em de obrir els ulls, adonar-nos de la situació actual i valorar-la. Hem de buscar vies de millora. I ho hem de fer el poble, vist que l'actual equip de govern (PP-Veïns de Borriol) no fa res al respecte.
Vivim en un poble excessivament passiu, en el que la gent no fa res pel que puguen dir. Cada dia que passa, el problema es va fent cada vegada més gran. I com es sol dir: més val tard, que mai. La Banda ha obert un precedent de malestar que tots compartim. És hora d'unir-se a la protesta, de eixir al carrer i dir prou, de demanar un ajuntament transparent, al servici del poble i no per interessos propis. És gran la quantitat de empresaris, associacions, veïns, etc. que espera cobrar els deutes de l'ajuntament. Crec que el poble és té que moure. Perquè no concentrem una manifestació? Per uns i per altres, ningú s'organitza, i a l'hora de veritat molt de parlar però la gent es queda en casa. L'oposició hauria de organitzar actes, manifestacions i accions per demostrar el malestar del poble.
Espere que el poble comence a moure's, que obriga la ment i deixe la política particular, lluitant per un bé comú.
Els diumenges de matí tots a recolzar la banda. Tots som banda!!
És hora d'actuar, ja hi ha prou!23/01/2012 | Acció borriolenca
No aclarirem res, Borriol està podrit, la gent pensa en els seus propis interesos, i aixi vota, el que passa és que quant la vaca no dona per a tots, salten les xispes. Perqué ha tingut tant de recolzament el pp en les eleccions locals passades?, qué més deu de fer Adelino per a que no el vote ni la familia?, que algú meu explique... Ahh, és que no hi havía alternativa, és veritat. A joderse todos, cadascú té el que es mereix i açó és el que ens mereixem els Borriolencs, sóm el millor exemple de país de pandereta.
23/01/2012 | manda cojones
Manifestació YAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
23/01/2012 | Manolo
Lo que no pot fer es que cuan la banda guanya algo ell tambe es fica les medalles igual que cuan van vindre de Italia tota la parafernalia que va fer i que ara perque els musics estiguen hasta els collons de que no els paguen que damunt no tinguen un local on poder assajar... Lo de festes a ell li va tocar els collons pero ere lo que realment se mereix...
23/01/2012 | Una Jove
ese dinero procedente de subvenciones publicas como se gasta tiene contrato el director o cobra en NEGRO
23/01/2012 |
DESDE TEMPS ANCESTRALS,LA MUSICA HA FORMAT PART DE LA CULTURA DE TOTS ELS POBLES DEL MON.DIVERSOS SON ELS INSTRUMENTS QUE L,HAN INTERPRETADA I DIVERSA LA GENT QUE HA GAUDIT D,ELLA,PERO NO HI HA NINGU,QUE NO HAGE INTERPRETAT,ESCOLTAT,CANTAT O BALLAT ALGUNA VEGADA.NO DEIXEM QUE LA MUSICA DEL NOSTRE POBLE DESAPAREGA.EIXIM A LLUITAR PER ELLA!
23/01/2012 | AFICIONAT
No me crec lo que he vist este matí. La banda del meu poble assajan al carrer en un descampat. M´han entrat ganes de plorar.
22/01/2012 |23/01/2012 | Caminante
Y DIGO YO,SI HAY LA MITAD DE FAENA,LA MITAD DE PRESUPUESTO,POR QUE NO HAY LA MITAD DE PLANTILLA EN EL AYUNTAMIENTO?
23/01/2012 | qui no pregunte no sap...
Ya no se trata de ser del Psoe o del PP en este pueblo, se trata de mirar a las personas q van a estar a cargo del ayuntamiento!! Parece mentira que despues de todo lo que habia hecho el sñr Adelino lo hayan segido votando porque el que se presentaba por el Psoe era "foraster" o mil escusas mas...pues bueno yo lo siento muchisimo por los de la banda y demas asociaciones que no cobran lo que se les debe pero ahi teneis lo que el pueblo ha querido no lo que Adelino kiere, es mas, muchas familias de la banda lo han votado y solo por el hecho de ser del pp lo segiran haciendo, mirar un pokito por vuestro pueblo que no pasa nada si en Borriol se vota al Psoe aun siendo del PP!! Y por otro lado muxo se dice que el pueblo esta con la banda y que tienen todo nuestro soporte pero aqui nadie hace nada, las palabras se las lleva el viento...!! Se que alguien les a ofrecido un lugar de ensayo aunque no caben todos en el, pero la intencion es lo que cuenta y seguro les ira muy bien. Nadie mas puede hacer nada??
23/01/2012 | Veina de Borriol!!
MOLT BEN DIT PEPERO ! SI ÉS QUE QUAN HI HA RAÓ NO IMPORTENT LES DIFERENCIES POLITIQUES... LO QUE ÉS BLANC , ÉS BLANC, I PARTLANT TOTS ENS PODEM ENTENDRE, NO ÉS MÉS HONORABLE EIXIR-TE D´ALCALDE I QUE TOTS ET RECORDEN COM UNA PERSONA HUMIL I DIALIGANT, QUE NO AL CONTRARI ? COM POT DORMIR TRANQUIL ?
23/01/2012 | Psoero
si xiquets, aixina està l'assumpte... Done el suport total a "veina del poble", em pagat impostos, contribucions, basures i tot el que ha vingut. Per a què? per a veure que durant un rastre d'anys elegint al mateix alcalde, el poble de Borriol no té un lloc tapat per fer sopars, concerts, teatre, etc etc.
No sé ben bé com, pero si que tinc clar que la lluita de la banda ha de servir per a que moltes altres persones alcen la veu i reivindiquen allò que és seu. Empresaris, associacions, etc: és molt poc probable que vos tornen lo que us deuen... lluiteu! crec que tot el poble us recolzarà davant aquest "robo" de diners publics que no se sap on estan.
ànim a la banda i no deixeu que la lluita remitixca!23/01/2012 | borriolenca
Músics, no vos enganyeu, esteu pagant lo que li vau fer a festes al senyor alcalde. No li va sentar gens be que li fereu la cara roja davant de tot el món, i fins que no ho pagueu ben pagat, ell no pararà de fotre-vos. Sabeu que teniu tot el suport del poble, tireu avant en lo que fage falta que el poble vos recolçarà. Ja és hora de tirar fóra a un alcalde que ha arruïnat el poble. D'altra banda, donar l'enhorabona als "mil i pico" votants del PP que ens clavat a este alcalde una vegada més, a vore si acabe de des-fer el poble ¿no? La Banda de Música és el seu primer objetiu. Vos eixirà molt car lo de festes músics!
23/01/2012 | Mosen Pine
SOC VOTANT DEL PP DE TOTA LA VIDA, PERÓ EM FA VERGONYA VEURE COM EL PARTIT QUE JO HE DONAT EL MEU SUPORT TIRA ELS DINERS I NO ES CAPAç DE FER LES COSES BEN FETES.AHÍ TENIM EL POLIESPORTIU, SENSE PODER TRAURE-LI PROFIT I LA CASA DE CULTURA, SENSE ACABAR I SENSE LLAVAORS... I TANTES COSES MÉS, QUE REALMENT EM FA VERGONYA SER DEL PP
23/01/2012 | PEPERO
QUERIDOS SAN ANTONIEROS : ¿PORQUE NO INFORMASTEIS A MOLINER DE TODA ESTA MOVIDA?NO TODO TIENEN QUE SER REVERENCIAS Y PELOTEOS, TAMBIEN HAY QUE DECIR LA VERDAD DE LO QUE PASA EN VUESTRO PUEBLO A NO SER QUE SE VAYA POR OTROS INTERESES.
23/01/2012 | Por la perra baila el perro
VERGÜENZA DE AYUNTAMIENTO
23/01/2012 | ROC
El que la fá, la pague. O estas en mí o contra mí. Aixó es lo que fa este personatje. HASTA QUAN NOSTRE SINYOR?????
23/01/2012 | FARISTOL
Heu sentit la dita,qui no guarde quan te,no menge quan vol?be,aixo es el que ha passat al nostre poble.nosaltres no hem deixat de pagar el nostres impostos i els diners s,han malgastat.Ens hem de quedar de mans creuades? hem de fer algo tots units perque la banda i totes les societats culturals del nostre poble no desapareguen.Opineu la gent del poble i fem sentir la veu d,un poble unit...
23/01/2012 | veina del poble
Que cierren el Ayuntamiento.
Con un jefe de escalera seria suficiente23/01/2012 | ññ

