Borriol: El BLOC: 'els pressupostos de PP i VdB perquè són ‘antisocials’

La Plana al Dia | Borriol | General | 31-01-2012
 

El portaveu del BLOC a Borriol, Silverio Tena, ha qualificat de “totalment inacceptable” el projecte de pressupostos presentat pel PP i recolçat pels seus socis del VdB perquè són “absolutament antisocials, improvisats i inclouen pujades encobertes dels preus dels serveis que es cobraran als ciutadans”.

Una clara mostra de la “total falta de sensibilitat social del PP i VdB és l'escassa partida de l'epígraf Acció Social, que amb només 40.000 euros per a tot l'exercici, és inclús més baixa que el sou de l'alcalde. És inacceptable que es destine més diners al salari de l'alcalde que a les polítiques actives socials, més encara en una època de crisi i amb un augment de la desocupació en el municipi que ha disparat la demanda d'ajudes socials”.
Segons Tena, el BLOC també vota en contra d'estos pressupostos per la “desmesurada reducció d'ajudes a les associacions culturals i socials del municipi”. Segons Tena, és injustificable que la partida de la banda de música es reduïsca un 60%”. Des del BLOC consideren inacceptable que el PP i VdB presenten uns pressupostos en què se “redueixen en un 80% les ajudes als llibres per als escolars mentres es mantenen nombrosos gastos superflus de protocol”.

PUJADA ENCOBERTA
D'altra banda, Silverio Tena també ha denunciat la “pujada encoberta dels cànons de l'aigua, que per culpa del PP i VdB es veuran obligats a pagar els veïns de Borriol”. Segons el portaveu nacionalista, “el projecte de privatització del servici i gestió de l'aigua en el municipi suposa una pujada de preus que des del BLOC no podem ni volem recolzar”.

El portaveu del BLOC a Borriol va lamentar també la precipitació amb què el PP i VdB han aprovat els comptes. “Si hageren presentat el projecte amb més temps a l’opossició i hagueren estat oberts al debat, es podrien haver inclòs alternatives més eficients, eficaços i socials, però PP i VdB han fet estos comptes d'esquena als veïns i a l'oposició”.


Añadir comentario

Nombre (requerido)

Escriba su comentario

Comentarios