Nules: Unos 300 padres y alumnos del Pedro Alcázar se manifiestan para pedir el nuevo colegio
Moncofa: Moncofa baixa l’IBI
La moció que va presentar el BLOC-Moncofa en el ple passat, en la que sol•licitava la rebaixa del tipus de gravament al 0.8 per disminuir la pressió fiscal als ciutadans de Moncofa, i que els partits majoritaris van deixar sobre la taula a esperes d'un informe tècnic, ha segut aprobada .En la seció plenaria d’hair es va aprovar pel vot a favor del PP i abstenció del PSPV-PSOE.
Els naciona
listes entenen que la execució de la rebaixa siga pel 2013 per no cumplir els plaços, segons la llei, per 10 dies. Malgrat açò, han volgut fer saber a tothom què les ordenances anteriors tampoc estaven aprovades en temps i forma. És per aquest motiu que han demanat explicacions tant a l’oposició com als seus socis d’equip de govern, ja que l’un no va presentar les al•legacions corresponents i altre les va aprobar fora de temps.
D’ altra banda, el seu regidor i portaveu Josep Canós a declarat : "Sabem que el deute que ha generat la legislatura anterior s'ha de pagar, que el despilfarro i la mala gestió dels anys de de vaques grosses s’ha convertit en un lastre per als moncofins i moncofines. Per aquest motiu, l’equip de govern estudia altres mesures per a fer front a aquest pagament, però no hem de fer responsables de tot als nostres ciutadans que ja tenen la butxaca bastant malmesa. Busquem solucions, no problemes."
El grup municipal BLOC critica als partits majoritaris de fer partidisme i electoralisme amb propostes de baixar impostos que després, és queden en paraules, ja que l’únic que ha presentat la moció per a que la baixada del tipus de gravamen siga un fet, ha segut del nacionalistes.
Añadir comentario
Comentarios
Uiiii, el alcalde vol ensenyar a sumar a la gent del poble i ara els del Bloc tambE!? I que sumes tu rastrero? en quins numeros gastes tu les matematiques?? jo teu dire, en els numeros que no voleu ensenyar, millor tapar, perque com la gent sentere de lo que hi ha, i pa mes inri saber lo que cobreu, mes val que no digau ningun numero, que es lo que fas tu en el teu comentari.
15/01/2012 | ja ho crec que rastreros!
Dirigido a "açi els unics..........". No estaria de mas que aprendieras matemáticas antes de hablar. Creo que sobran las explicaciones. Endavant BLOC
15/01/2012 | rastrero
alaaaaaaa, el 50%!!!! jajajajaj, puja el 4% a les vivendes mes cares!!! es que vos agra la desinformacio als del Bloc i als del PSOE, cuan menos sapigam els demes millor eh!! i açí en Moncofa mos pujeu el 10% pero no sols enguany, es que el any que ve tame, i al atre, i al atre, hasta el 2019!!!i vosaltres baixeu el tipo un 0.10%, va home va, que açó es de risa!!! Els vostres sueldos sí que han pujat el 50% de l'anterior legislatura a esta! Cares dures!
09/01/2012 | açí els unics que no patiu sou vosaltres que vos haveu ficat bon chorro!!
Tanto debate sobre si el el tipo impositivo del IBI debía subir de 0,8 a 0,9 por cien sobre el valor catastral. Y toma el Gobiernos Central lo sube el 50 por cien, para casi la mitad de las viviendas. Estos del PP se ve que sólo quieren bajar impuestos cuando están en la oposición, cuando tienen el poder no les tiembla la mano. ENDAVANT BLOC.
09/01/2012 | ratasaturno
no patiu Rajoy mos arreglara be el ibi a totss!! ale a pagar! i els del pp de moncofa pobrets que no saben que el seu jefe rajoy ha enganyat a tots i ara puja el ibi
09/01/2012 | no patiu
jajajajaj, no se nota que eres del Bloc!! ja me diras si te baixa el recibo Encarna, o Paula, no se, como parece que no tienes trabajo y te mandan a servicios sociales a aquellos que quieran saber algo del Bloc para asesorar, pues llevais 6 meses para todavia no saber que hacer, y en lugar de trabajar en algo os dedicais a escribir por internet o a recibir a gente del Bloc a cuenta del pueblo. ¿Auditoria? donde? 6 meses y aun esta por hacer, cuanto trabajo! competencias de costas??? esto ya es de risa, sueldo, sueldo y más sueldo, más de 9000€ de sueldos nos ha costado tanto trabajo que ha hecho el Bloc sólo en el mes de diciembre! Venga yaaaaa, que no habeis podido tener la cara más dura!
08/01/2012 | Para Encarna de noche!
Pero que estais diciendo tod@s de los sueldos y de cuanto cobran, estos chicos han intentado bajar los impuestos como dijeron, en cambio ninguno de los que esta ahi no habia preparado nada. A mi me da igual que cobren si realizan su trabajo correctamente e intentar bajar los impuestos es hacer su trabajo. Yo cada vez me los creo mas porque los hechos estan ahi, rabaja del IBI,presion al partido que gobierna, control, auditoria,competencias de costas, ocio alternativo para los jovenes y solo llevan 6 meses, parece ser que a los partidos mayoritarios os a salido un rival serio que ya no os deja hacer lo que querais, yo lo entiendo que essteis nerviosos.Continuar trabajando Bloc y no defraudeis!
08/01/2012 | Encarna
ni tinc que entrar en ixe ajuntament, ni m'has dit ningun poble pa fer la comparacio de numero habitants/sueldos, pero tranquil que he estat mirant lo de Almenara, i resulta que en el mateix numero de habitants, el mateix numero de concejals, el numero total que dona al sumar els sueldos, en el Ajuntament de Moncofa resulta ser el doble, açó es opinar?? no açó es comprobar! Saps els que es opinar, dir que sou una colla de malfaeners, que no sabeu ni la faena que se te que fer ahi, i que com no teniu ni idea de res, la vostra unica arma es manipular, enganyar i ocultar lo que feu, perque no feu res per la gent, feu per tindre el sueldo a final de mes, i si a la gent del poble resulta que mos teniu que pujar els impostos, pues ale; ja ho crec que com a borregos, ja ho diu un comentari, com a borregos de llana, i lo de gossos que lladrem, al que firma com a Goethe, rao te en algo, cabalgeu com a jinetes del apocalipsis, arrasant en tot lo que podeu pa poder cobrar!
04/01/2012 | para te equivocas
Cada u es lliure de opinar el que vullga i a mi ningun me va ha fer cambiar de opinio ELS SOUS SON UNA BARBARITAT.
En el ajuntament de Moncofa no hi ha tanta feina per a tindre 6 concejals + 1 + 2 secretaries i de gent que, pot ser tinga molt bona volunat, no te la preparacio suficient per a rendir tot el dia en el ajuntament.
No van a facilitar que gracies a la seua fiena se estalvie algun treballador i si fora aixi jo no estaria masa conforme en que, per exemple, 5 concejals li llevaren la feina a 5 treballadors del ajuntament.
Pero vosaltres veieu normal que abans se portara el ajuntament entre 3 concejals i una secretaria, i ara, despres de la crisi, se porte entre 6 concejals i dos secretaries?03/01/2012 | els sous
El catastre en Moncofa degut a la mesura que ha pres el nou gobern pujara un 4%, i en la mitat mes cara de les viviendes (en principi crec que sols vivendes, no solars)
El catastra segons la revisio catastral aprobada per el gobern socialista afecta a tot el poble i va estar pujant durant els proxims 10 anys (a no ser que baixara el tipo).
El el que respecta al tipo ha sigut aprobat que pase de 0,9 a 0,8 pero no ens olvidem que el concejal del Bloc va dir que si la situacio economica del ajuntament ho requeria abans de que entrara en vigor votaria a favor de que se pujara (i aixo a pesar de que en el infobloc diuen que van a lluitar per el 0,60 !!)03/01/2012 | Catastre
Efectivament ho va dir el diputat socialista del poble que va cridar borregos a una part de public i va ser expulsat del pleno per aixo, pero clar com ho va fer un diputat socialista esta ben fet.
03/01/2012 | diputat
molt ben dit, com a borregos de llana! Ja ho va dir el diputat autonomic que tenim al poble! que erem uns borregos! ja esta clar a lo que se referia!! borregos de llana!!! pa trauremos la llaneta i ells tindre pa fer-se bona cosa de trajes i vestidets!!
02/01/2012 | Llana pa vestidets!
«Pero sus estridentes ladridos / sólo son señal de que cabalgamos»
01/01/2012 | Goethe
Te estás confundiendo conmigo. No acabo de entender lo que intentas decir. Seguramente porque ves que has perdido la razón y sólo te queda el bla bla bla. Si vols saber els pobles, te'n suggerisc un. Ja sé que el Pressupostos no els ha fet el PP, però és el que cobra el President del Govern. Lo dels sueldos, continue dient el mateix de sempre, depén. Segur que tú no cobraràs res quan entres a l'Ajuntament, veritat? Jo cobre quan treballe, i no depenc de cap partit polític per treballar.
Si vols dir que cobren massa, allà tú. He intentat donar-te informació, es pot comprovar i no opinar, com fas tot el rato tú.
Te sap mal que tinguen pagues extres i que cobren. Diu bén poc de la teua ideologia.
Insultar a gent del teu poble, diu ben poc però de tu. No hauries de dir malfeiners als teus representants. Ni dir que exploten al poble com a borregos, la gent no som imbècils, ni tu tens la veritat suprema.
Se t'han acabat els arguments (no n'has donat cap) i perds les formes.
Adéu.01/01/2012 | Te equivocas
Ja ho crec que no ficheu!!! Cobreu i au!! Pero en Moncofa es paga moltisim mes que en altres pobles!! i ara resulta que la puja que fa el gobern a la mitad de les vivendes més cares, será lo que mos fara pagar mes que en altres pobles!! va home va!! Ah i es que damunt parles dels presupostos del 2011 com si foren presupostos que ha fet el PP!!! Pero lo que no dius es que van a baixar sueldos!! Me crec molt mes al que diu lo dels sueldos de Almenara, que al que parla de altres pobles i no diu quins!!parlar per parlar. Si es de veres que en Almenara, tenint el mateixos concejals, cobren la mitad de sueldo que açí en Moncofa, i damunt açí se paga mes que en cap puesto de contribucio, es pa anar a ixe ajuntament i enviarlos a pastar, cobrant com a ministres i explotant al poble com a borregos de llana!!Ben trasquilaets pa tindre ells de a on cobrar!! Malfaeners!!!
01/01/2012 | Molt de aprofitos.
si bajan el ibi no podran cobrar menuda nos espera, isach propone y picher dispone quina mana de xitanos tenim
01/01/2012 | piluka
Bueno, parece claro que una mentira repetida muchas veces, creéis que al final se vuelve una verdad. Lo habéis hecho en España con el 11M, lo habéis hecho en la Comunitat con lo de los "3 trajes", en la provincia con lo del aeropuerto, y ahora, siguiendo la misma estrategia, lo queréis hacer en el pueblo.
Después de leer tu comentario, creo que estás confundiendo el significado de la palabra "verdad". Vuelves a mentir, o a no querer ser claro. Cada uno tiene su papel.
Respecto al IBI, la subida, la que se va a notar, es la que ha hecho el PP en el Gobierno de la Nación. (No me parece mal, y es la parte que más se va a notar). No sé como diferenciarás entre esa parte, la que sube, y la bajada (que lo es), la del Ayuntamiento. No dices nada, sobre el tema de los Valores Catastrales.
Respecto a los sueldos, vuelves a no querer decir la verdad, el Presidente del Gobierno de España, según los Presupuestos para el 2011 (el 2012, todavía no está claro) cobra 6515,42€ al mes, más otros complementos, ya sabes. El Alcalde (figura institucional, que nos representa, democráticamente es así) cobra 3600€ brutos mensuales y sin complementos, y es así.
Respecto a las comparativas de sueldos, después de las verdades que has dicho, permíteme dudar. Aunque si quieres, entramos en cuanto cobran los alcaldes de diferentes localidades, donde se bajaron sueldos de funcionarios y se subieron los de sus representantes. Por cierto, uno es ahora President de la Generalitat.(Tampoco lo votamos)
Haced política y dejad de contaminar y mentir. Tranquilos, que si lo hace mal este consistorio, el siguiente no será el mismo. NOSOTROS NO FICHAMOS, VOTAMOS.
Feliz 2012. Un placer.
31/12/2011 | Continuar mintiendo.
Perdoneu, pero vosaltres sabeu que en Moncofa es paga moltisima mes contribucio que per exemple en Valencia, se paga el doble que en Nules, el DOBLE!!, se paga prou mes en la Vall,compares en el poble que compares, en Moncofa se paga moltisim mes que en altres pobles o ciutats, i ara resulta que la pujada que fa el gobern es la que mes afectara al poble!! clarrrr.
Pero el que per part d'ixa gent que nomes aplegar s'han pujat el sueldo, sueldo que es pot comparar tambe amb el del president del gobern!! 4400€ cobra el president de España!!! 3600€ l'alcalde de Moncofa!!!!Pero clar asi en el poble primer els sueldos ben altes i despres ja pujaran els impostos tambe pa tindre pa ixos sueldos!!
I sobre ser el poble mes car, no se prenen medides pa que no puje el recibo mitjançant el tipo impositiu que maneja l'ajuntament, aixo no cal, aneu a dixar que pujen encara mes que en cualsevol altre puesto. I no, en el cas de Moncofa, baixar el tipo de gravamen no es baixar impostos, perque gracies a la revisio catastral el recibo puja un 10% tots els anys fins 2019, i si no es ajusta el tipo de grabamen per a paliar ixa pujada, sino que se baixa simbolicament un 0.10, per a poder dir que se baixa, cuan realment no va a ser aixina ni molt menys!
Dixeu de manipular i enganyar a la gent, o cuan mos vinga el recibo ben pujaet de to, direu que ha sigut un error al calcular?? NO, sabeu que pujeu moltisim el recibo.
I lo dels complements del sueldos no te nom!!!!Sou uns del consistoris on els sueldos son mes alts, per no dir altisims! Compareu amb els vostres companys de partit que tambe estan en Almenara! Vosaltres el doble, i amb els mateixos habitants!!! Aixina que no digau tanta tonteria de complements, que açí tenim un complement que es diu asesora que ens consta mes de 1500€ tots els mesos, mes pages extra!!31/12/2011 | Para acabar diciendo la verdad.
A lo largo de esta conversación se han dicho medias verdades (o medias mentiras), no por mi parte. Son sueldos brutos, y no netos. Respecto a las "2 o 2,5 veces" decir que en el sueldo del actual consistorio no se deberían añadir complementos o aspectos variables, como sí pasaba con el anterior equipo de Gobierno. Por tanto, no sé cómo calculas lo de "2 o 2,5 veces". Tercero, me quiero reafirmar en que si no hay dinero se debe sacar de las tasas, por lo que me parece muy bien lo que ha hecho el PP español de subir la carga impositiva. En relación con el IBI, igual el valor catastral no se ajusta a su actual valor de mercado, este es otro tema. Pero bajar el tipo de gravamen, es bajar impuestos. Subir el tipo de gravamen, es subir impuestos.
Saludos y Feliz Año.30/12/2011 | Para acabar
Lo de 2 o 2,5 veces, vuelve a estar condicionado a su exclusividad, responsabilidad, etc. Si es la misma que la anterior es ALTO. SI ha cambiado puede que sea BAJO.
Respecto al IBI, léete las medidas que se han aprobado hoy en el Consejo de Ministros. Supongo que te parecerán MAL, sin opción a DEPENDE, ¿no? También la subida del IBI.30/12/2011 | PSOE malo
Si no tienen responsabilidades ni están en el Ayuntamiento, efectivamente son salarios ALTOS.
30/12/2011 | Para I
Tanta historia con el IBI, y ahora es el gobierno del PP el que lo sube de un plumazo. Hos habeis lucido Peperos.
30/12/2011 | Rastafari
lo de alto o bajo, efectivamente es relativo.
Por ejemplo si cuestan al ayuntamiento 2 o 2,5 veces lo que costaban los 8 concejales del PSOE de la corporación anterior es... A L T O29/12/2011 | para el economista
Responsabilidad de firmes i decisions estos damunt no en volen!! cobrar cobrar i au. Exclusivitats nomes hi han 2 o 3! i cobren tots com si estigeren tot el dia al ajuntament!
29/12/2011 |
En referencia a lo de los tipos impositivos. Lo sé por que soy economista. Hay que ir con cuidado si el Valor Catastral es alto, implica que cuando vendas, la plusvalía será más baja. En cambio, en impuestos locales como IBI, salimos perdiendo. Y bajar el tipo de gravamen, es bajar impuestos. Efectivamente, parecen sueldos altos, aunque parecen cantidades brutas según el BOP Castellón. Dependiendo de la exclusividad de su trabajo, de la responsabilidad de firmas y decisiones, puede parecer alto o bajo.
Muchas gracias por la información.
Felices Fiestas.27/12/2011 | Para Hola
Vaja, ara van a tirar a funcionaris!!! jajajajaja QUE NO VOS ENGANYEN!!!! Encara m'enrrecorde cuan dien que si entrava el PP tiraria a gent de l'ajuntament!!!! jajajajaja, esteu fent pols tant les vostres ideologies, com el ajuntament, sueldo sueldo i mes sueldo, si esta aixo, lo demes no importa, i si pa que estiga aixo hi ha que tirar a gent i pujar impostos, pues aleeeeeee
27/12/2011 |
ells si que cobren,però,per a pagar als funcionaris de l'ajuntament no hi han diners.Que poca vergonya tenen,ni que moncofa fora Madrit per a que cobren eixos sous tan elevats.
27/12/2011 |
Estas molt enganyat, tal volta perque no ho sapiges, cosa que si no t'heu expliquen, es normal, jo tampoc ho sabria. El tipo impositiu es el % que regula l'ajuntament. Tambe hi ha que tindre en conter que el recibo va a incrementar-se un 10% tots els anys fins al 2019, per la revisio catastral que es va fer. Doncs be, ixe % que regula el ajuntament, seria el que faria que no ens pujara el recibo, pero rebaixant un 0.10 unicament, no es suficient per a paliar el increment del 10%. I açó ho saben perfectament els membres de la corporació, pero fan falta diners, i tot apunta que falten per a lo siguient:
Els salaris son de escandalo per a un poble com Moncofa:
Alcalde: 3600
Josep Canos: 2600
Tania: 2400
Ana: 1700
Nadia: 1700
Manolo: 1700
Cueco: 600
Asesora Bloc: 1500
A tot açó hi ha que sumar-li la S.S. i per supost, les dos pages extra de cada salari, es a dir, nomes en el mes de decembre el gasto en salaris es mes de 32.000€ sense contar S.S..
Veent tot açó, que et fa pensar? Que pensen en el poble cuan rebaixen un 0'10?, o simplement actuen de cara a la galeria, per a poder dir que han baixat els impostos, cuan la veritat es que va a pujar el recibo, i de quina manera!
A mi de res hem servix que me digen "baixem els impostos!!!" i que en este 2012 hem toque pagar casi 200€ mes que l'any passat de contribucio, despres ja vorem que pasa en tots els demes recibos.27/12/2011 | Para Hola.
Baixar el gravamen es abaixar impostos sí o sí. Si pagues més és perqué el Valor sobre el que s'aplica el gravamen és major.
Vull dir que abaixar impostos no és la solució. I per favor, on puc consultar els salaris dels representants de l'Ajuntament?26/12/2011 | Hola.
no nia vergoña, ni servell y budell, vaya ayuntamiento que tiene MONCOFAR, aquien quereys engañar ami no, marcharos ya la conferencia navideña es, ISACH PROPONE Y PICHER DISPONE,cuant li ha costat entrar a picher com alcalde a camvi de algun regal a isach y el regal no sera minino, no seran com dos trajes de camps aaaaaaaaaaaaaaaaa camvi de algo gros
25/12/2011 | piluka
Estabes per retirar la mocio pero ara sols q vols q apuntar-te el tanto.
Ja te ho va dir el alcalde en el pleno: "Josep ja esta be de ser el que menos treballa i sempre voler pauntarte el tanto de la faena que fan els altres"24/12/2011 | faaaaaaaaaaals
Els partits majoritaris van deixar sobre la taula?? Per que no vares fer la faena de, ja que presentes la mocio, informar-te de lo que es necesari per a presentar-la?? O es mes bonico ara fer partidisme i electoralisme amb propostes de baixar impostos que despres, es queden en paraules??
En un altre comentari ja vos ho he dit, estes coses nomes vos perjudiquen a vosaltres, esta demagogia, estes ganes de sempre tirar la culpa als demes, com si vosaltres no estigueseu en ixe Ajuntament, i esteu, amb dos persones, primer Tinent Alcalde i asesora, pero pareix que vosaltres haveu vollgut el carrec pero per lo que en remuneració significa, ja que es el segon sou mes car de tots, al que hi ha que sumar-li el de la asesora; pero el carrec no nomes significa el sou, significa treballar, i treballar be, i significa unes responsabilitats, que tampoc pareix que vullgau agafar.
No es el millor cami el que esteu agarrant, ixe cami haguera sigut el bo, en cas de que hagueren estat gobernant altres en minoria, i foreu vosaltres qui declinareu la balança dia a dia, pero haveu preferit pujar-vos a un carro, i ixe carro du responsabilitats, tant en gestió, com en treball, com en donar respostes, i no sols pujar a un carro de un bon sou per a dos persones.
Si de veres busqueu sol.lucions, treballeu, presenteu les mocions en temps i forma, i presenteu-les be, que no vos falte documentació en un tema tan important con el IBI, que a la fi, pareix que ho tingereu acordat amb el PSOE perque fan falta diners per a ixe carro al que haveu vollgut pujar set persones més la vostra asesora.24/12/2011 | Albert.
Pero com podeu dir com a titular que Moncofa baixa el IBI???? Pero es que quedeu fatal!! Tot el poble ja sap que anem a pagar mes encara que se baixe a 0.80 per al 2013!!!! Quin tall de mentires diu aquest chic! Açó se pot tolerar! mos pujen el impostos, com ells se pujen els sueldos!! Cares dures!! Pa aixo si que hi han diners???
24/12/2011 |
perque no fas alucions al rapapolvo de jaime referent al ultim parrafo?... te vas quedar callaet com una...p...
23/12/2011 | ole ole l'alcalde

